لپ تاپ اپن باکس

اپن باکس

لپ تاپ اپن باکس چیست ؟

لپ تاپ اپن باکس به کالایی گفته میشود که جعبه آن باز شده باشد. در بسیاری از کشورهای اروپایی ، محصولات دارای ضمانت تعویض یک ماهه می باشند یعنی خریدار می تواند به هر دلیلی محصول خریداری شده را تا سی روز به فروشگاه یا وب سایت  بازگرداند .یا گاهی افراد در سفارش های اینترنتی و یا با دیدن لپ تاپی بهتر ،  تصمیم به بازگشت لپتاپی که تازه خریداری کرده اند می گیرند و یا مشتری سفارش لپ تاپ سفید می دهد اشتباها در سفارش مشکی برایش می آورند و یا بسته بندی در هنگام ارسال آسیب می بیند و  این امر باعث می شود لپ تاپ ها بازگشت داده شوند(بدون هیچ دلیل موجه و مشکل خاصی) اما شرکت های معروف و معتبر در جهان  رضایت مشتری برایشان مهم تر از سودشان است .

البته رقابت شدید در بین تولیدکنندگان نیز موجب ارائه آفرهای عالی جهت جلب مشتری می گردد . لذا نمایندگی ها یا وب سایت ها  بدون هیچ حرفی این لپ تاپ ها را پس می گیرند و این لپ تاپ ها تحت عنوان اپن باکس در بازار های دیگر و با قیمتی خیلی پایین تر به مشتریانی دیگر با ذکر عنوان اپن باکس عرضه می شود . این دستگاهها استوک ، رفرش و یا دست دو نیستند .

 

 

در مجموع لپ تاپ های اپن باکس بدلایل ذیل توسط خریداران عودت می گردد .

ایرادات جزئی که به راحتی می توان برطرف کرد اما مشتری ، تخصص لازم در این زمینه را ندارد.

مسائل سلیقه ای مثلا رنگ ، اندازه ، مدل و عدم پشتیبانی از برنامه و بازی های مورد نیاز ( در صورتیکه مشتری نتواند بازی و برنامه های مورد نیاز خود را روی لپ تاپ و موبایل خریداری شده نصب و اجرا کند ، لپ تاپ یا موبایل را برمی گرداند و مدل بالاتری را خریداری میکند)

ایرادات فیزیکی جزئی از جمله خط  و خش ، رنگ پریدگی و غیره که در حین حمل و نقل ایجاد می شود و نقشی در کارایی لپ تاپ و موبایل ندارد.

محصولات نمایشگاهی نیز که  برای مدت کوتاهی در نمایشگاه و یا ویترین نمایندگی ها قرار گرفته اند. این محصولات بعد از اتمام نمایشگاه ، به شرکت باز گردانده می شود و دیگر تحت نام نو بفروش نمی رسد . این محصولات هیچ مشکلی ( فنی ، ظاهری و … ) ندارند و تنها به دلیل باز شدن پلمپ و خارج شدن از جعبه ، با قیمت کمتر از لپ تاپ نو به عنوان اوپن باکس بفروش می رسند.

از یکی از دوستان فروشنده عمده در شارجه امارات پرسیدم . دستگاههای به این تمیزی را از کجا تهیه می کنید . گفت خود نمایندگی های رسمی سالانه مزایده فروش لپ تاپ هایی که در دو سال گذشته در نمایندگی های رسمی به عنوان سمپل یا نمونه قرار داشته را هر سال برگزار می کنند . من هم به صورت کانتینری و تعداد بالا خریداری می کنم . و بعد از طریق امارات به تمام کشورهای خاورمیانه توزیع می کنم .

 

چرا لپ تاپ اپن باکس را از قرمزاستوک بخریم :

به معنای واقعی رضایت مشتری برای مجموعه قرمزاستوک یک استراتژی می باشد . ما تنها منتظر پیامهای تشکر و رضایت مشتریان از کالای خریداری شده هستیم . اما برای رسیدن به این هدف چه کارهایی انجام می دهیم . ابتدا برای خرید هر لپ تاپ  سابقه تعمیرات و برگشتی به کارخانه یا نمایندگی های اون مدل خاص را در دنیای اینترنت از سایت های معتبر و بر اساس تجربیات همکاران خودمان بررسی می کنیم . پس از تائید قطعی و با ورود دستگاه به مجموعه  وضعیت ظاهری، ساعت کارکرد ، صفحه کلید ، مانیتور ، باطری ، اسپیکر و کل سیستم های سخت افزاری  تست می گردند . سپس دستگاه به مدت 48 ساعت جهت کنترل باگ یا خطا در حالت روشن تست می گردد . پس از تائید کل مراحل سپس برای فروش در سایت قرار می گیرد .اما مهمترین دلیل خرید این دستگاهها قمت خیلی مناسب آنها نسبت به نمونه نو آن می باشد .

شاید نگران بحث گارانتی باشید . اما مجموعه قرمزاستوک کل لپ تاپ ها را به مدت 6 ماه گارانتی می کند . و خوشبختانه این دستگاهها تا حالا هیچ برگشتی نداشته . واقعا برای خود ما هم جای سوال است چطور این محصولات هیچ مشکل و برگشتی ندارند . اما بارها پیش آمده لپ تاپ نو با گارانتی رسمی در هنگام نصب ویندوز دچار مشکل اساسی بوده که منجر به بازگشت کالا به شرکت گارانتی کننده شده .البته کیفیت تولید و رعایت استاندادرهایی که کارخانه های چین ،تایوان و سنگاپور برای کشورهای غربی تولید می کنند .می تواند یک دلیل مهم باشد .

مزایای خرید از مجموعه قرمزاستوک

شما با خرید لپ تاپ اپن باکس از مجموعه قرمزاستوک علاوه بر هدیه و ارسال رایگان از نصب ویندوز و نرم افزارهای عمومی نیز بهره مند می شوید . لطفا قبل از خرید هر نوع لپ تاپ از هر نقطه از ایران  با همکاران ما جهت مشاوه تماس بگیرید . اگر از ما هم خرید نکردین . موجب افتخار خواهد بود که شما را راهنمائی کنیم .

فروشگاه ها ، محصولات بازگردانده شده را به چند روش می فروشند که اوپن باکس ، یکی از آنهاست . اما لپ تاپهایی که به دلیل نقص فنی بفروش می رسند . بعد از تعمیر به عنوان رفریبش یا رفرش بفروش می رسند (پیشنهاد میکنم مقاله رفرش چیست را مطالعه کنید )برای آشنایی بیشتر با این مدل دستگاهها سایر مقالات را مطالعه کنید. در نهایت امیدوارم مقاله لپ تاپ اپن باکس چیست در مجموع توانسته باشد برای شما مفید بوده باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : اپن باکس

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.