image-removebg-preview(7)

لپ تاپ استوک تدوین و طراحی

کار با محتوای خام HD یا ویدیوهای 4K و همچنین ساخت جلوه‌های ویژه به بهترین لپ تاپ استوک مناسب تدوین نیاز دارید. لپ تاپ های مناسب برای ادیت فیلم و برنامه‌هایی نظیر پریمیر علاوه بر یک پردازنده قدرتمند باید از کارت گرافیک مجزا و نمایشگر با کیفیت هم برخوردار باشند.

بهترین لپ تاپ استوک تدوین و طراحی و لپ تاپ دست دوم تدوین و طراحی را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری فرمایید. انواع لپ تاپ استوک تدوین و طراحی با برند های زیر : لپ تاپ استوک تدوین و طراحی اچ پی، لپ تاپ استوک تدوین و طراحی دل، لپ تاپ استوک تدوین و طراحی اپل، لپ تاپ استوک تدوین و طراحی ایسوس و… را در این صفحه می توانید مشاهده فرمایید.لپ تاپ تدوین و طراحی استوک، اپن باکس قرمزاستوک با بهترین قیمت‌های ایران با ضمانتنامه معتبر و مهلت تست. لپتاپ تدوین و طراحی یا مخصوص ادیت دسته پرطرفداری از لپتاپ ها هستند که سخت‌افزار قدرتمندتر، سیستم تهویه بزرگ‌تر، نمایشگر مخصوص، و پردازنده و گرافیک پرتوان و البته وزن بیشتری دارند. لپتاپ ورک استیشن از گرافیک کوادرو (Quadro) محصول شرکت انویدیا (Nvidia) یا فایروپرو (FirePro) محصول شرکت ای ام دی (AMD) بهره می‌برند حال آنکه لپتاپ‌های تدوین و طراحی عمدتاً مجهز به گرافیک سری جیفورس (GeForce) شرکت انویدیا و یا سری RX شرکت ای ام دی هستند که مخصوص اجرای نرم افزار تدوین و طراحی و پردازش فریم هستند. همچنین، بر خلاف لپتاپ‌های ورک استیشن، لپتاپ‌های تدوین و طراحی معمولاً به لحاظ نورپردازی و ظاهر خصوصیات منحصربه‌فرد و جذابی دارند. لپ تاپ تدوین و طراحی در قرمزاستوک در دو رده‌بندی استوک، اپن‌باکس  عرضه می‌شوند. قرمزاستوک با ارائه ضمانتنامه مهرشده و معتبر ده روزه (و امکان اعطای ضمانت مدت‌دار)، ارائه تصاویر کاملاً واقعی از مدل‌های غیرآکبند و ارتقای کاملاً رایگان بستر و امکانات بسیار مطلوبی برای خرید لپتاپ تدوین و طراحی خدمت طراحان و هنرمندان گرامی ارائه می‌کند.  

لپ تاپ های طراحی یا مخصوص گرافیک، دسته‌ای از لپ تاپ ها هستند که برای انجام کارهای گرافیکی، رندرینگ، انیمیشن سازی و تدوین طراحی شده‌اند. این لپ تاپ ها باید دارای سخت‌افزار قدرتمند، نمایشگر با کیفیت، حافظه فراوان و سیستم خنک کننده مناسب باشند. این لپ تاپ ها معمولاً قیمت بالاتری نسبت به لپ تاپ های معمولی دارند.

لپ تاپ های استوک، لپ تاپ هایی هستند که قبلاً استفاده شده‌اند و بعد از بازسازی و تعمیر، دوباره به فروش می‌رسند. این لپ تاپ ها معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به لپ تاپ های آکبند دارند و می‌توانند گزینه خوبی برای کسانی باشند که محدودیت بودجه دارند ولی به دنبال لپ تاپ طراحی با کارایی بالا هستند.

برای خرید لپ تاپ استوک مناسب طراحی، باید به چند نکته مهم توجه کرد:

  • پردازنده (CPU): پردازنده یکی از قطعات اصلی لپ تاپ است که عملکرد کل سیستم را تحت تأثیر قرار می‌دهد. پردازنده‌های قوی‌تر، سرعت و عملکرد بهتری را در اجرای برنامه‌های گرافیکی ارائه می‌دهند. پردازنده‌های اینتل (Intel) و اِی اِم دِ (AMD) دو برند مطرح در زمینه ساخت پردازنده هستند. پردازنده‌های اینتل با حروف i3، i5، i7 و i9 نشان داده می‌شوند که i9 قوی‌ترین و i3 ضعیف‌ترین آن‌ها است. پردازنده‌های AMD با حروف Ryzen 3، Ryzen 5، Ryzen 7 و Ryzen 9 نشان داده می‌شوند که Ryzen 9 قوی‌ترین و Ryzen 3 ضعیف‌ترین آن‌ها است. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که حداقل از پردازنده i7 یا Ryzen 7 به بالا استفاده کنید.

  • حافظه رم (RAM): حافظه رم، مقدار حافظه‌ای است که لپ تاپ برای اجرای برنامه‌ها و بازی‌ها به کار می‌برد. هر چه حافظه رم بیشتر باشد، لپ تاپ می‌تواند برنامه‌ها و بازی‌های سنگین‌تری را به صورت همزمان اجرا کند. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که حداقل از 16 گیگابایت رم استفاده کنید و اگر می‌توانید، به 32 گیگابایت ارتقا دهید.

  • کارت گرافیک (GPU): کارت گرافیک، قطعه‌ای است که مسئول پردازش تصاویر و گرافیک برنامه ها است. کارت گرافیک قوی‌تر، برنامه های خوش‌گرافیک‌تر و روان‌تری را اجرا می‌کند. کارت گرافیک هم مانند پردازنده، دو برند اصلی دارد: اِن ویدیا (Nvidia) و اِی اِم دِ (AMD). کارت گرافیک اِن ویدیا با حروف Geforce GTX و Geforce RTX نشان داده می‌شوند که RTX قوی‌تر و GTX ضعیف‌تر است. کارت گرافیک AMD با حروف Radeon RX نشان داده می‌شوند.

  • هارد دیسک (HDD) یا حافظه جامد (SSD): هارد دیسک یا حافظه جامد، محل ذخیره‌سازی اطلاعات و برنامه‌های لپ تاپ است. هارد دیسک‌های مکانیکی (HDD)، از دیسک‌های چرخان استفاده می‌کنند که باعث افزایش حجم، وزن و صدای لپ تاپ می‌شوند. همچنین سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در آن‌ها کمتر از حافظه‌های جامد (SSD) است. حافظه‌های جامد، از تراشه‌های الکترونیکی استفاده می‌کنند که باعث کاهش حجم، وزن و صدای لپ تاپ می‌شوند. همچنین سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات در آن‌ها بسیار بالاتر از هارد دیسک‌های مکانیکی است. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که از حافظه جامد (SSD) استفاده کنید و حجم آن را براساس نیاز خود انتخاب کنید.

  • نمایشگر (Display): نمایشگر، قطعه‌ای است که تصاویر و گرافیک را به چشم کاربر نشان می‌دهد. نمایشگر باید دارای ابعاد، رزولوشن، نور پس زمینه، نسبت کنتراست، زاویه دید و رنگ بازگشت مناسب باشد. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که از نمایشگر با ابعاد 15.6 اینچ یا بزرگتر، رزولوشن Full HD یا بالاتر، نور پس زمینه LED، نسبت کنتراست بالا، زاویه دید وسیع و رنگ بازگشت IPS یا OLED استفاده کنید.

  • سیستم خنک کننده (Cooling System): سیستم خنک کننده، قطعه‌ای است که دمای لپ تاپ را در حد مطلوب نگه می‌دارد. سخت‌افزار قوی لپ تاپ طراحی، باعث افزایش دمای دستگاه می‌شود که ممکن است به عملکرد و عمر قطعات آسیب بزند. سیستم خنک کننده باید دارای فن، هیت سینک و لوله حرارتی مناسب باشد. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که به سیستم خنک کننده دستگاه توجه کنید و از برندهای معتبر و مطمئن خرید کنید.

  • باتری (Battery): باتری، قطعه‌ای است که انرژی لازم برای کارکرد لپ تاپ را تأمین می‌کند. باتری باید دارای ظرفیت، ولتاژ و جریان مناسب باشد. برای خرید لپ تاپ طراحی، توصیه می‌شود که به ظرفیت باتری دستگاه توجه کنید و از باتری‌های با کیفیت و اورجینال استفاده کنید.

  • سایر موارد: علاوه بر موارد فوق، برای خرید لپ تاپ طراحی، می‌توانید به سایر مواردی نظیر صدا، وزن، ابعاد، طراحی، پورت‌ها، کیبورد، تاچ پد، وب کم و بلندگو توجه کنید و براساس سلایق و نیازهای خود انتخاب کنید.

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : لپ تاپ استوک طراحی

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.