گرید استوک

اول از همه بگم همه اینا مث برچسب های روی یخچال فریزر کشکه...🤣😅

تو بازار هرکی یه چی میگه... مهم اینه از کی میخری...

اما به طور کلی لپ تاپ های استوک از لحاظ کارکرد و تمیزی استوک به چهار و بعضیا میگن پنج گرید تقسیم می شوند.

که عبارتند از:

گرید استوک

گرید استوک A خارجیا معادل like new آمازون (تومایه های اپن باکس داخلی خودمون)

این نوع از لپ تاپ های استوک هیچ گونه خط و خوشی ندارند. این محصولات مشابه نو می باشندو ممکنه فقط جعبه آن ها باز شده باشد یا پشت ویترین قرار گرفته باشند و همین امر کارایی طولانی مدت آن را تضمین می کند. حیف که ازینا خیلی کم گیر میاد خیلی ها گرید های پایین تر رو به جای اپن باکس میفروشن ولی این کجا و آن کجا…😉 ازینا گیر خودمون هم سخت میاد پس خیلی حساسیت روی پیدا کردن کالا با این گرید به خرج ندین چون ممکنه اصلا گیرتون نیاد.

عکساشون هم مثل عکسای زیره:

گرید استوک B خارجیا معادل very good آمازون (تومایه های گرید A+++ داخلی خودمون)

این نوع از لپ تاپ های استوک هیچ گونه خط و خشی ندارند. بدنه این محصولات همواره سالم هستند. در واقع این محصولات به میزان بسیار کمی مورد استفاده قرار گرفته است و همین امر کارایی طولانی مدت آن را تضمین می کند.این دسته مختص لپ تاپ هایی است که خیلی کم مورد استفاده قرار گرفته اند و سپس مرجوع شده اند. این دسته می تواند سایش های بسیار ریز بر روی بدنه و یا کیبورد داشته باشد ولی هیچگونه نقطه و سایشی بر روی صفحه نمایش وجود ندارد.

عکساشون هم مثل عکسای زیره:

گرید استوک C خارجیا معادل good آمازون (تومایه های گرید A++ داخلی خودمون)

محصولاتی که در این گرید جای می گیرند هم خط و خش و یا زدگی ندارند اما جعبه ی آن ها موجود نمی باشد. این محصولات بیشتر از گرید قبلی مورد استفاده قرار گرفته اند.لپ تاپ هایی که به عنوان لپ تاپ های گرید B شناخته می شوند دستگاه هایی کاملا تست شده می باشند که  از نظر عملکردی بی نقص می باشند. تفاوت این دسته با دسته ی قبل در این است که سایش های این دسته به مراتب بیشتر است .چه از نظر تعداد و چه شدت سایش ها. بر روی صفحه نمایش این دسته از لپ تاپ ها خط و خش های سطحی می تواند دیده شود ولی این دسته نباید کوچکترین مشکلی در تصویردهی خود داشته باشند.

عکساشون این شکلیه:

گرید استوک D خارجیا معادل Acceptable آمازون (تومایه های گرید A+ داخلی خودمون)

لپ تاپ های بسیار تمیزی که همانند گرید قبلی کارتن و جعبه ندارند اما روی آن ها خط و خشی بسیار جزئی وجود دارد که از نمای دور قابل مشاهده نیستند. این محصولات طول عمر و کارکرد خوبی نیز دارند.دستگاه های این گرید نیز کاملا تست شده و عملکردی صحیح دارند ولی بر روی بدنه خش های واضح دیده می شود. این دسته ممکن است قسمتی از بدنه ترک های جزیی نیز داشته باشد. صفحه نمایش نباید در تصویردهی مشکلی داشته باشد هرچند می توان پیکسل های مشکل دار در صفحه مشاهده نمود. خلاصه اینکه لپ تاپ های این گرید شامل خط و خش و زدگی هستند.

عکساشون این شکلیه:

گرید استوک E خارجیا (تومایه های گرید A داخلی خودمون)

این دسته شامل دستگاه هایی است که غیر قابل استفاده هستند و یا از نظر زیبایی مشکل دارند  که شامل شکستگی بدنه می باشد. 

دستگاه های گرید D به ندرت در بازار عرضه می شوند و بیشتر از قطعات آن بهره برده می شود

 

عکساشون این شکلیه:

عکسی یافت نشد ...

چون ما ازین آت و آشغالا نمیاریم، طبیعتا عکسی ازشون نداریم😂😜

صحبت و مشاوره نهایی:

دستگاه های تحویلی به شما در قرمزاستوک دقیقا مشابه فرمول و عکس های بالا تحویل داده خواهند شد و قرمزاستوک تعهدی نسبت به تعاریف اشتباه سایر همکاران ندارد. ممکن است برخی از همکاران بنا به رفتار غیر حرفه ای لپ تاپ با گرید A را با عنوان A++  و بالاتر نام گذاری کنند و به شما قیمت اعلام کنندو بفروشند. طبیعتا لپ تاپ گرید A+++تفاوت فاحشی به لحاظ قیمتی با لپ تاپ گرید A خواهد داشت و بر همین اساس قیمت گذاری خواهند شد.که پیشنهاد میکنم براساس توان مالی و حساسیت های شخصی دستگاه با کیفیت مورد نظر خود را انتخاب نمایید. همچنین طبیعیه که همیشه همه گرید های کالاها موجود بازار نباشند پس پیشنهاد میکنیم در این مورد زیاد حساسیت به خرج ندین.

مهمترین پارامتر خرید از قرمزاستوک شفافیت در دریافت و مشخصات کالای دریافتی است.

دستگاه های موجود در قرمز استوک چه گرید های بالا و چه گرید های پایین همگی شامل ۷ روز مهلت تست و در صورت امکان تعویض و ۶ ماه گارانتی خدمات هستند. پس با خیال راحت کالا با گرید موردنظر خود را انتخاب نمایید چون ما نسبت به کالایی که تقدیم شما میکنیم متعهدیم.

با عشق❤️

مدیریت قرمزاستوک

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

درخواست برای : گرید استوک

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.