کیس استوک- قرمز استوک

چرا کیس استوک بخریم| قرمز استوک

در دنیای دیجیتالی امروز، خرید تجهیزات کامپیوتری و باطبع آن خرید کیس، لپ تاپ یا هر وسیله دیگر میتواند دغدغه های خود را داشته باشد.

امروزه با افزایش قیمت کیس های کامپیوتر و قطعات کامپیوتر در ایران بسیاری از کاربران مجبورند به خرید تجهیزات استوک روی آورند که البته این رویکرد همیشه هم بد نیست و گاهی موجب صرقه جویی در هزینه ها نیز می شود.

یکی از گزینه‌ها برای بسیاری از شرکت ها یا سازمان ها و کاربران خانگی، خرید کیس استوک یا دستگاه‌های کامپیوتری استفاده شده است. در این مقاله از قرمز استوک ، به بررسی مفهوم کیس استوک، مزایا و معایب آن، و معیارهای ارزیابی قیمت آن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

کیس استوک چیست؟

کیس استوک یا دستگاه‌های کامپیوتری استفاده شده، یا به علت عدم استفاده و باقی ماندن طولانی مدت در انبار، کامپیوترهایی هستند که قبلاً توسط یک شرکت یا سازمان برای استفاده در محیط کاری یا سازمانی خریداری شده‌اند و پس از مدتی از آن‌ها استفاده شده و برای فروش مجدد  با قیمت کم تر از قیمت کیس جدید به فروش می رسند .  کیس های استوک ممکن است از امکانات سخت افزاری متنوعی برخوردار باشند و معمولاً با قیمتی مقرون به صرفه و کمتر  به دست کاربران می رسند.

مزایا و معایب کیس های استوک در چیست؟

مزایا کیس استوک

قیمت مناسب: کیس‌های استوک به دلیل استفاده از قطعات کامپیوتری مصرفی، با قیمتی مناسب‌تر نسبت به کیس های جدیدبه فروش می رسند.

قابلیت ارتقا: بسیاری از کیس‌های استوک امکان ارتقا را دارند، بنابراین کاربران می‌توانند با تغییر قطعات داخلی، عمر مفید آن‌ها را افزایش دهند.

تضمین کیفیت: بسیاری از کیس‌های استوک تحت تست های ارزیابی کیفیت قبل از فروش قرار می‌گیرند، بنابراین احتمال اشکالات فنی  در آن ها کمتر است.

معایب کیس استوک در چیست؟

محدودیت در انتخاب قطعات: در بسیاری از موارد، قطعات داخلی کیس استوک قابل ارتقا نیستند و این ممکن است محدودیت‌هایی را برای کاربران ایجاد کند.

عدم گارانتی کیس استوک : بعضی از فروشگاههای اینترنتی کیس‌های استوک، که به فروش کیس استوک مشغول هستند ممکن است گارانتی معتبری را برای محصول مورد نظر ارائه ندهند .

ارزیابی قیمت کیس استوک چگونه است؟

برای ارزیابی قیمت کیس استوک، باید به عوامل زیر توجه کرد:

وضعیت کلی دستگاه: وضعیت فیزیکی کیس و قطعات داخلی آن باید مورد بررسی قرار گیرد. وجود خط و خش، علائم زنگ زده شدن یا آسیب دیدگی ممکن است قیمت  کیس را کاهش دهد.

مشخصات فنی: نوع و سرعت پردازنده، حافظه RAM، هارد دیسک و کارت گرافیک از جمله عواملی هستند که بر قیمت  کیس تاثیر می‌گذارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش: وجود گارانتی و خدمات پس از فروش می‌تواند اعتماد خریداران را به کیس استوک افزایش دهد و در نتیجه، قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

تامین کننده: معتبر بودن و شهرت تامین کننده یا فروشگاه  نیز می‌تواند قیمت را تحت تاثیر قرار دهد. تامین کنندگان با نام و برند خود، معمولاً اعتماد بیشتری در بازار دارند.

کلام آخر

خرید کیس استوک می‌تواند  برای کاربرانی با بودجه کم تر یا

کسانی که بدنبال خرید یک کیس حرفه ای با قطعات و سخت افزار بالا هستند انتخاب خوبی باشد.

اما توجه داشته باشید که برای خرید کیس استوک حتما از قبل بررسی ها لازم را انجام دهید و متناسب با نیاز و بودجه خود آن را خریداری نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : چرا کیس استوک بخریم| قرمز استوک

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.