لپ تاپ گیمینگ استوک- قرمز استوک

لپ تاپ گیمینگ را گران نخرید!

وقتی صحبت از لپ تاب های گیمینگ میشود خیلی از ما دوست داریم این لپ تاب ها رو بتونیم خرید کنیم و برای بازی و انجام انواع کارها از آن ها استفاده کنیم .

ولی قیمت بالای لپ تاپ های گیمینگ باعث می شود که از موضع خود عقب نشینی کنیم چرا ؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که جایگزینی هم دارید و میتوانید از لپ تاپ استوک گمینگ نیز استفاده کنید با همان کارایی ، همان ظاهر ، همان سخت افزار و البته قیمت پایین تر نسبت به لپ تاب نو؟

ما در این مقاله از قرمز استوک قصد داریم به بررسی لپ تاپ گیمینگ و خصوصا لپ تاپ گیمینگ استوک بپردازیم پس با ما همراه شوید.

لپ تاپ گیمینگ استوک چیست؟

لپ تاپ گیمینگ استوک، یعنی لپ تاپی که قبلاً استفاده شده و یا به دلیل عدم استفاده طی چند سال استوک تلقی شده،  و حال در بازار به فروش گذاشته می شود .

این لپ تاپ ها از نظر قدرت، کیفیت ساخت، و عملکرد هیچ تفاوتی با یک لپ تاب نو و هم نوع خود ندارند و می توانید با خیال آسوده این لپ تاپ ها را خریداری و استفاده کنید.

ما در ادامه این نوشته چند نوع لپ تاپ گیمینگ استوک را به شما معرفی خواهیم کرد. اما برای دیدن مدل های متنوع این لپ تاپ ها می توانید در سایت قرمز استوک موارد مشابه را مشاهده کنید.

۱. لپ تاپ MSI GE75 Raider

لپ تاپ MSI GE75 Raider یکی از بهترین گزینه ها برای بازی های گیمینگ است. مناسب افرادی است که به بازی هایی کامپیوتری علاقه دارند و به دنبال ایجاد هیجان هستند. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن بالا، پردازنده قدرتمند و کارت گرافیک قوی است که مطمئنا با خرید این مدل تا چند سال از خرید لپ تاب گیمینگ بی نیاز خئاهید بود.

 

۲. لپ تاپ Alienware M15 R3

لپ تاپ Alienware M15 R3 یکی دیگر از لپ تاپ های گیمینگ استوک محبوب است. این لپ تاپ دارای طراحی شیک و منحصر به فردی است،  دارای سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش با کیفیت بالا است که تجربه خوبی از گیمینگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

۳. لپ تاپ Asus ROG Strix G17

لپ تاپ Asus ROG Strix G17 نیز یک انتخاب عالی برای لپ تاپ گیمینگ استوک است. این لپ تاپ با داشتن پردازنده قوی، کارت گرافیک عالی و صفحه نمایش با رزولوشن بالا، برای اجرای بازی های با طراحی حرفه ای مناسب است.

 

۴. لپ تاپ Lenovo Legion 5

لپ تاپ Lenovo Legion 5 نیز یک دیگر از  لپ تاپ گیمینگ استوک است. این لپ تاپ دارای عمر باتری بالا، کیفیت ساخت عالی و عملکرد بسیار خوبی  است.

کلام آخر قرمز استوک

به طور خلاصه، لپ تاپ های گیمینگ استوک می توانند  برای علاقه مندان به بازی های کامپیوتری مه به دنبال خرید لپ تاپ گیمینگ استوک با قیمت پایین تری هستند گزینه خوبی باشد .

قبل از خرید این لپ تاپ ها اول نیاز و بودجه خود را کاملا مشخص کنید و سپس با بررسی انواع سایت ها و شرکتها ، بهترین قیمت را انتخاب کنید. از این نکته هم غافل نمانید که گارانتی این محصولات نیز بحث مهمی است که باید به آن توجه کنید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : لپ تاپ گیمینگ را گران نخرید!

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.