لپ تاپ استوک چیست

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک چیست ؟ لپ تاپ استوک در زبان انگلیسی به معنای انبار و ذخیره شده می باشد اما در داخل کشور ما ، استوک میان بازاریان معنای جنس دسته دوم را پیدا کرده . اما جنس دسته دوم با استوک تفاوت بسیاری دارد . زیرا در بسیاری از کشورهای اروپایی این دسته از لپ تاپ ها طرفدارهای بسیاری دارند چون ممکن است لپ تاپ فقط 1 هفته کارکرده باشد که در ادامه توضیح کاملی را خدمت شما ارائه می دهیم.

لپ تاپ استوک

در بازار های دنیا ، به لپ تاپی که فروش نرفته و در انبار مانده لپ تاپ استوک می گویند که با پایان فصل فروش برخی فروشگاه های بزرگ برای تخلیه ی انبار یا پرداخت نکردن مالیات مجدد ، محصولات انبار شده شان را با درصدی تخفیف به فروش می رسانند .
بعضی فروشگاه های بزرگ در خارج از کشور برای جلب رضایت و اعتماد مشتری ، این قابلیت را به اجرا گذاشته اند که مشتریان می توانند کالا های خریداری شده را تا 30 روز پس از خرید بی هیچ چون و چرایی به فروشگاه پس بدهند و تمام پول پرداخت شده را دریافت کنند . این کالا ها به انبار منقل شده و بر آن ها برچسب استوک می زنند و با درجه های مختلف می فروشند .

قیمت لپ تاپ استوک

معمولا با نصف قیمت اولیه اش به فروش می رسد در صورتی که دستگاه مورد استفاده قرار نگرفته است و فقط تعداد کمی از آنها تقریبا قدیمی است و 2 – 3 سال از عرضه ی اولیه آن می گذرد .

ویژگی های لپ تاپ استوک

این نوع لپ تاپ ها قالبا دارای صفحه نمایش مات با رزولوشن بالا می باشند تا نور در صفحه نمایشگر بازتاب نکند . معمولا دارای پوینت استیک هستند . پوینت استیک در صفحه کلید قرار دارد و کار موس را انجام می دهد . سیستم خنک کنندگی و باتری قوی دارند .

مزایای خرید لپ تاپ استوک

به نسبت دستگاه نو و آکبند همان مدل ، ارزان تر است . از قطعات مقاوم تری ساخته شده اند بسیار مقاوم اند و کمتر خراب می شوند .در برابر ضربه مقاوم ترند و شما می توانید با بوجه خود مدل مورد نیاز خود را خریداری نمائید.

درجه بندی لپ تاپ استوک:

درجه A : ظاهری کاملا تمیز ، سالم ، بدون خط و خش و تقریبا کاملا نو هستند و کارکرد بیشتر از 6 ماه ندارند .
درجه B : این دسته مقدار کمی خط و خش دارند که قابل چشم پوشی است . این دسته نیز همانند دسته ی قبل کارکرد کمتر از 6 ماه دارند . قیمت این دسته از لپتاپ های استوک کمتر از دسته ی قبل است.

لپ تاپ خانگی

لپ تاپ های این دسته برای مصارف خانگی طراحی شده اند ، به طوری که سبک و ظریف و خوش دست باشند . معمولا این لپ تاپ ها ابعاد کوچکی دارند تا راحت تر حمل شوند . این لپ تاپ ها رنگ های مختلفی دارند .

لپ تاپ استوک صنعتی :

معمولا افرادی که از لپ تاپ های استوک استفاده می کنند ، در کارخانه ها و مراکز صنعتی مشغول کارند . همچنین برخی کارخانه های سازنده ی لپ تاپ استوک سونی ،لپ تاپ استوک دل ،لپ تاپ استوک لنوو، لپ تاپ استوک ایسوس و… بر حسب درخواست و نیاز مشتریان دست به تولید می زنند. معمولا کارخانه ها و مراکز صنعتی لپ تاپ مورد نظرشان را که با لپ تاپ های خانگی متفاوت است به کارخانه های تولید کننده ی لپ تاب سفارش می دهند .

آن ها معمولا لپ تاپی مقاوم درخواست می کردند که زود خراب نشود ، همچنین سیستم خنک کننده قوی داشته باشد و شارژش زود تمام نشود . در برابر ضربه مقاوم تر باشد ( بعضی شرکت ها مانند شرکت دل ، لپ تاپ ضد آب تولید کرده اند .) به جای موس پوینت استیک داشته باشد تا برای مصارف عمومی مناسب تر و بهداشتی تر باشد . صفحه نمایش مات داشته باشد تا نور کمتری را بازتاب کند .

مقایسه لپ تاپ های صنعتی و خانگی :

لپ تاپ های صنعتی سخت افزار قوی تری دارند و نسبت به لپ تاپ های رنگی خانگی عمر بیشتری دارند .

لپ تاپ های صنعتی با سقوط از ارتفاع آسیب کمتری می بیند و امنیت بالا تری دارند .

لپ تاپ های خانگی بر خلاف لپ تاپ های صنعتی رنگ ها و طرح های مختلفی دارند .

لپپ تاپ های صنعتی در برابر ضربه مقاوم ترند و صفحه نمایششان مات است ولی صفحه نمایش لپ تاپ های خانگی معمولا مات نیست .

 

سخن پایانی

همانطور که در مقاله لپ تاپ استوک چیست مشاهده کردید ، در حقیقت لپ تاپ استوک  با لپ تاپ دسته دوم تفاوت های زیادی دارد و صرفا به معنای کارکرده نیست . می توان لپ تاپ های استوک را از فروشگاه های کامپیوتر و لپ تاپ اتورک معتبر تهیه نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : لپ تاپ استوک چیست

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.