لپ تاپ استوک Dell inspiron 13 7359

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell inspiron 13 7359

با بررسی تخصصی لپ تاپ Dell inspiron 13 7359 این لپ تاپ اعجاب انگیز ، فوق العاده سبک و کوچک با سایز ۱۳ اینچ از سری لپ تاپ های Inspiron 13 7000 است که به تازگی وارد بازار شده و با استقبال بینظیری روبرو شده است. از میان نقاط قوت آن میتوان به سایز کوچک، صفحه نمایشی لمسی و برخورداری از نسل ششم اینتل و کارت حافظه SSD نام برد. مجموعه ی این ویژگی ها این لپ تاپ را تبدیل به وسیله ای مناسب برای اکثر قریب به اتفاق اقشار جامعه نموده است.

لپ تاپ Dell inspiron 13 7359
پس اگر به دنبال خرید  این لپ تاپ استوک هستید تا آخر این مقاله با ما همراه شوید:

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell inspiron 13 7359

در بدنه ی فریبنده ی این دستگاه رنگ ها به دقت انتخاب شده اند. درخشندگی آلومینیوم به کار رفته در بدنه دستگاه هیچ اثر انگشتی را منعکس نمیکند. این ویژگی، ظاهری همیشه نو و بینهایت شیک به آن میبخشد. از طرفی کلیدهای سیاه و براق جذابیت آن را دو چندان کرده که به نوعی مکمل یکدیگرند. به همراه زیبایی و ظرافت این مدل قدرت و مقاومت دستگاه در برابر آسیب و فشار به دلیل مرغوبیت مواد به کار رفته در آن تضاد جالبی را به همراه آورده است. از ویژگی های منحصر به فرد لپ تاپ Dell inspiron 13 7359 میتوان به چرخش ۳۶۰ درجه اشاره کرد که آن را تبدیل به یک تبلت سبک که با یک دست قابل حمل است میکند.

قیمت لپ تاپ استوک Dell

بررسی پورت های لپ تاپ

تمام پورت های مورد نیاز در این دستگاه دیده میشود. پورت USB3، LAN ، WIFI، SD CARD، SPEAKER، AUDIO و…. همگی در این پدیده ی کوچک یک جا وجود دارند. شایان ذکر است بلندگوهای ظریف این لپ تاپ توانایی پخش صدا در یک محوطه با مقیاس متوسط را دارا هستند و به راحتی آن را پوشش میدهند. کارت حافظه نوع SSD که بهترین نوع کارت حافظه موجود میباشد در این لپ تاپ تعبیه شده و از این بابت سازندگان سری لپ تاپ هایDELL با دست و دلبازی این قدرت را به مخاطبانشان داده اند تا از حداکثر سرعت ممکن در لپ تاپ لذت ببرند.

لپ تاپ Dell inspiron 13 7359

صفحه کلید لپ تاپ Dell inspiron 13 7359

طراحی شگفت انگیز اصطلاحی است که منتقدان حرفه ای لپ تاپ در مورد صفحه کلید این مدل به کار برده اند. زیبایی خیره کننده و دقت در طراحی بی نقص این صفحه کلید و نورپردازی پشت کلید ها (BACK LIGHT) در کنار سایز کوچک آن سبب شده تا سازندگان لپ تاپ های دیگر نیز به سمت این نوع از طراحی متمایل شوند و در آینده نسل جدیدی از لپ تاپ ها را مشاهده خواهیم کرد که همه به نوعی زاده این مدل از صفحه کلید هستند که قطعا به عنوان پیشروی نسل جدید کیبورد ها شناخته خواهد شد.

صفحه نمایش لپ تاپ

صفحه نمایش قوی با امکان حداقل ۱۰ نقطه قابل شناسایی به راحتی این امکان را به افراد میدهد تا دربرنامه های حرفه ای گرافیکی ، مهندسی از قدرت عمل بیشتری برخوردار باشند. وضوح تصویر و نمایش رنگ با کیفیت بالا از دیگر نقاط قوت این فریبنده ی کوچک است که ناشی از متناسب بودن میزان تراکم پیکسل در سایز صفحه نمایش میباشد رضایت خاطر عموم مردم را به همراه داشته است. این امر تصویر را از تمام زوایا با دید بسیار عالی و هیجان انگیز مینماید. قلم نوری این دستگاه نیز با قدرت بالا و ظرافت خاص به کار رفته در دستگاه طراحی شده و متناسب با همتای خود ترکیبی مهیج را به وجود آورده اند.

پردازنده لپ تاپ

پردازنده ی منحصر به فرد به کار رفته در این عضو جدید DELL در کنار کارت حافظه و صفحه کلید و صفحه نمایش تیم قدرتمندی را تشکیل داده اند تا تمام نیازهای مخاطب را به نحو احسن پاسخ دهند. علاوه بر برنامه های کاربردی اداری معمولی ، پردازنده همچنین می تواند به راحتی نرم افزار عملکرد محور و چند وظیفه ای فشرده را مدیریت کند.

کارت گرافیک و باتری

کارت گرافیک ۲ گیگ SHARING امکان برآورده کردن نیازهای روزمره همچون تماشای فیلم، جست و جو در اینترنت، برنامه هایی همچون فتوشاپ و همچنین برنامه های دوبعدی همچون اتوکد را فراهم میکند. همچنین قابلیت نصب بازهایی سبک و تا حدی متوسط را به همراه دارد اما مناسب اجرای بازی های با گرافیک سنگین همچون PES 2018 نیست. باتری در لپ تاپ های DELL به طور کلی نظر منتقدان را به خود جلب کرده و این سری و به ویژه این مدل جدید نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند.

باطری دستگاه

نکته جالب توجه در مورد باطری این لبتاب آن است که پردازنده و کارت گرافیک آن چیزی کمتر از یک درصد از باتری را مورد استفاده قرار میدهند. همچنین باید اشاره کرد میزان تلف نمودن انرژی در این باتری بسیار کم است و این یک ویژگی چشمگیر در خرید لپ تاپ به شمار می آید که با فلسفه ی آن هماهنگی مثال زدنی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : بررسی تخصصی لپ تاپ Dell inspiron 13 7359

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.