لپ تاپ استوک همدان

درود به مردم عزیز و خونگرم خطه زیبای

اگه اینجایی یعنی دنبال خرید کالای استوک هستی و متن زیر رو جستجو کردی:

 که من میخوام در این مقاله کامل راهنمایی ات کنم تا به چیزی که مد نظرت هست برسی و انتخاب بهتری داشته باشی.

براساس دسته بندی

لپ-تاپ-استوک

لپ تاپ

موبایل استوک

موبایل

کیس-استوک

کیس

آل-این-وان-استوک

آل این وان

مانیتوراستوک

مانیتور

ویدئوپروژکتوراستوک

ویدئو پروژکتور

پرینتراستوک

پرینتر

استوک کنسول بازی

کنسول بازی

براساس بودجه

استوک ارزان
استوک زیر 15 تومان
استوک 45 میلیون تومان

براساس کاربری

استوک گیمینگ

استوک گیمینگ

استوک دانش آموزی

استوک دانش آموزی

استوک دسکتاپ

استوک دسکتاپ

استوک طراحی

استوک طراحی

استوک اداری

استوک اداری

اچ پی استوک HP
dell
لنوو استوک Lenovo
ایسوس استوک Asus

براساس اندازه

استوک کمتر از 12 اینچ
استوک بین 12 تا 14 اینچ
استوک 14 تا 16 اینچ
استوک بزرگتر از 16 اینچ

براساس تخفیف

اینجا هم یکسری از کالاهایی که تازه توی تخفیف رفتن رو میتونی ببینی.

اگر هم نیاز به راهنمایی داشتی برای خرید، میتونی بهمون زنگ بزنی 

یا توی تلگرام ، واتساپ یا هر شبکه اجتماعی ایرانی دیگه از طریق شماره زیر بهمون پیام بدی تا راهنمایی ات کنیم.

09014704950

علی امیری

علی امیری

کارشناس ارشد فروش

داخلی 101

اگر هم دوست داشتی میتونی شبکه های اجتماعی ما رو دنبال کنی.

استوک چیست؟

 استوک به دستگاه های کارکرده یا دست دوم گفته میشود . اما همیشه اینطور نیست!

واژه استوک (Stock) در زبان لاتین به کالای موجود یا ذخیره شده در انبار و آماده فروش و تحویل به مشتری اطلاق می شود. اما این کلمه در بازار فروش محصولات گوناگون اعم از کالاهای دیجیتال پوشاک و غیره در ایران معنی کاملاً متفاوتی دارد. در ایران به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک محصول آکبند و نو می باشند استوک گفته می‌شود.

برای مثال در کشورهای اروپایی اگر از تاریخ تولید یک دستگاه با ۵ سال خدمات پس از فروش یکسال بگذرد و این کالا به فروش نرسیده باشد، قیمت آن را تا حد زیادی حتی در بعضی موارد تا ۷۰ درصد کاهش داده و آن را به عنوان یک کالای استوک به فروش می‌رساند.

گفتنی است کالاهای استوک الزاما کارکرده و دست دوم نیستند. برای مثال در برخی از فروشگاه های معتبر آمریکایی، اروپایی و آسیایی که در زمینه دیجیتال، پوشاک، دکوراسیون، مواد غذایی و … فعالیت می کنند در شرایطی خاص کالای نو و آکبند خود را به نام استوک به فروش می رسانند.

یا در مواردی دیگر فروشگاه هایی هستند که بدون قید و شرط کالا را تا مدت ۳۰ روز از مشتری مرجوع کرده و به اختیار خود مشتری تمام مبلغ را به مشتری پس می دهند و یا معادل آن مبلغ مشتری کالای دیگری را خریداری می‌کند که پس از برگشت این کالا به فروشگاه قیمت آن کالا شکسته می شود و به عنوان کالای استوک به فروش می‌رسد.

کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمی‌شود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمی‌شوند و مستقیما به انبار فرستاده می‌شود.پس از انبار کردن، کالاها درجه‌بندی و در گریدهای A/B/C/D به صورت عمده به فروش میرسند.

پس ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست‌نخورده و کاملا نو، یا در بسیاری از موارد با چند ساعت کارکرد، باشند. ادامه مطلب …

لپ تاپ استوک یا دست دوم، لپ تاپ هایی هستند که قبلاً توسط شخص یا سازمانی استفاده شده اند و بعد از چک و تعمیرات لازم، دوباره برای فروش عرضه می شوند. این نوع لپ تاپ ها معمولاً از کشورهای خارجی وارد می شوند و با قیمت پایین تر از لپ تاپ های نو به فروش می رسند. برخی از مزایای خرید لپ تاپ استوک عبارتند از:

  • قیمت مناسب: لپ تاپ های استوک به دلیل کارکرد قبلی خود، با قیمت پایین تر از بازار به فروش می رسند و برای کسانی که بودجه کمی دارند، گزینه مناسبی هستند.
  • کیفیت بالا: لپ تاپ های استوک معمولاً از برندهای معتبر و با کیفیت هستند و در صورت چک و تعمیرات صحیح، عملکرد خوبی دارند. برخی از این برندها عبارتند از: Dell, HP, Lenovo, Asus, Apple و …
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: بسیاری از فروشندگان لپ تاپ استوک، گارانتی و خدمات پس از فروش را به مشتریان خود ارائه می دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل، پاسخگو هستند.همدان یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران و جهان است که در منطقه غربی و کوهستانی کشور واقع شده‌است. این شهر در دوران تاریخی مختلف، پایتخت ایران و مرکز تمدن و فرهنگ بوده‌است. همدان دارای جاذبه‌های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و تفریحی بسیاری است که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرند. در این مقاله به معرفی برخی از این جاذبه‌ها می‌پردازیم.

    غار علیصدر

    غار علیصدر یکی از زیباترین و طولانی‌ترین غارهای آبی جهان است که در روستای علیصدر شهرستان کبودرآهنگ قرار دارد. این غار دارای دالان‌ها و دهلیزهای پیچ در پیچ است که با قایق قابل بازدید هستند. دمای داخل غار ثابت و حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد است. در سال ۱۳۸۷، این غار به عنوان ۲۳مین اثر طبیعی ملی ایران ثبت شده‌است.

    آرامگاه بوعلی سینا

    آرامگاه بوعلی سینا، نماد شهر همدان و یکی از نمادهای فرهنگ و علم جهان است. بوعلی سینا، فیلسوف، پزشک، عالم و شاعر بزرگ ایرانی بود که در سال ۴۲۸ هجری در همدان درگذشت. آرامگاه او در میدان بوعلی سینا در شمال شهر همدان قرار دارد. این آرامگاه در سال ۱۳۷۶ به عنوان ۱۰۵۵مین اثر تاریخی ملی ایران ثبت شده‌است. در محوطه داخل آرامگاه، کاشی‌کاری معرق و تزئینات زیبای دیدنی وجود دارد.

    دهکده تفريحي گنجنامه

    دهکده تفريحي گنجنامه يكي از مجموعه‌ های تفريحي، توريستي و ورزشي همدان است كه در ميدان گنجنامه و در پنج كيلومتري غرب شهر همدان و كوه های الوند قرار دارد. اين مجموعه شامل چندين جذابيت گردشگري است كه بعضي از آن ها عبارتند از:

    • سنگ نبشته های گنج نامه: سنگ نبشت های باستاني كويرس با حكاكي نام داريوش بزرگ (پادشاه هخامنشي) و كسري (پادشاه ساساني) كه در سال ۱۳۴۵ به عنوان ۱۰۰مين اثر تاريخي ملي ايران ثبت شده اند.
    • آبشار گنج نامه: آبشار زيبا و ديدني كه در فصل بهار و تابستان با جاري شدن آب هاي كوه الوند به وجود مي آيد.
    • تله كابين گنج نامه: تله كابين بلندترين تله كابين ايران است كه از محوطه گنج نامه تا پاي كوه الوند مي رود و از مناظر زيبا و دل انگيز را نمايش مي دهد.
    • پیست اسکی تاریک دره: پیست اسکی تاریک دره یکی از پیست های اسکی کشور است که در فصول سرما با برف فراوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پیست دارای تله‌سیژ، تله‌اسکی، رستوران و کافی شاپ است.
    • ورزش تعادل هوایی: ورزش تعادل هوایی یا slackline یک ورزش جذاب و هیجان‌انگیز است که در ضلع غربی مجتمع گنج‌نامه انجام می‌شود. در این ورزش، باید روی یک نوار نایلون کشیده شده بین دو نقطه راه رفت.
    • پرواز فردی روی کابل: پرواز فردی روی کابل یا zip line یک ورزش ماجراجویانه است که در آن فرد با استفاده از یک کابل آهنین به طول ۵۲۰ متر، از بالای کوه الوند به سمت دهکده تفریحی گنج‌نامه پرواز می‌کند.

    کلیسای سورپ ستپانوس

    کلیسای سورپ ستپانوس یک کلیسای قدیمی و تاریخی است که در خانقاه شمال شرق شهر همدان قرار دارد. این کلیسا در سال ۱۳۷۶ به عنوان ۱۰۵۶مین اثر تاریخی ملی ایران ثبت شده‌است. براساس بعضی منابع، این کلیسا در قرون وسطى ساخته شده‌است. براساس منابع ديگر، ساختمان فعلى كليسا در قرن هفدهم ميلادى به دستور يكى از خاندان‌های ارمنى همدان ساخته شده‌است. در دوران قاجار، كليسا بازسازى شده‌است. این کلیسا دارای سقف خمیده، بام آجرین، حصار بلند و باغچه‌ای است.

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : لپ تاپ استوک همدان

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.