لپ تاپ استوک لمسی

لپ تاپ استوک لمسی

لمسی، طراحی

 یکی از محبوب ترین و زیباترین لپ تاپ ها، لپ تاپ های لمسی هستند. این لپ تاپ ها در انواع گوناگون با سیستم های پردازنده مختلف در جهان تولید می شوند و هر کدام از آن ها برای سطح کاربری منحصر به فردی بهترین کارایی را دارند. لپ تاپ استوک لمسی به عنوان یکی از لپ تاپ های پر قدرت در سراسر دنیا برای سطوح کاربری مختلف شناخته شده و قیمت مناسب آن سبب جلب توجه افراد زیادی به خود شده است.

همانطور که می دانید بازار توسط عرضه و تقاضا اداره می شود به طوری که هر چه درخواست های مردم برای خرید یک محصول بیشتر باشد به همان میزان نیز عرضه محصول به دنبال آن افزایش پیدا می کند؛ به همین دلیل امروزه تولید کنندگان متعددی در سراسر دنیا به وجود آمده اند که انواع لپ تاپ های لمسی را تحت عنوان برند های گوناگون تولید کرده و آن ها را در اختیار فروشندگان قرار می دهند. فروشندگان فراوانی در اقصی نقاط کشور وجود دارند که این محصولات را با کیفیت ها و قیمت های گوناگون به فروش می رسانند و در دسترس خریداران قرار می دهند.

لپ تاپ های استوک لمسی عبارتند از لپ تاپ هایی که دارای صفحه نمایش تاچ اسکرین هستند و قبلا در شرکت‌ها، سازمان‌ها، مدارس و یا فروشگاه‌های معتبر استفاده شده‌اند و پس از بازسازی و تعمیر، با قیمت پایین‌تر از لپ تاپ های نو به فروش می‌رسند. لپ تاپ های استوک لمسی دارای مزایا و معایب خود هستند که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

مزایای لپ تاپ های استوک لمسی

  • قیمت پایین: شاید بزرگترین مزیت لپ تاپ های استوک لمسی قیمت پایین آن‌ها نسبت به لپ تاپ های نو باشد. دانشجویان معمولا بودجه محدودی برای خرید لپ تاپ دارند و نمی‌توانند هزینه زیادی را صرف یک دستگاه کامپیوتر کنند. لپ تاپ های استوک لمسی معمولا ۵۰ درصد گران‌تر از قطعات جدید آن‌ها هستند و بستگی به سال ساخت، برند، مشخصات فنی و وضعیت ظاهری دارند. برای مثال، یک لپ تاپ استوک لمسی Lenovo Thinkpad X240 با پردازنده Core i5، رم ۴ گیگابایت، حافظه SSD ۱۲۸ گیگابایت و صفحه نمایش ۱۲.۵ اینچ با قیمت ۶ میلیون تومان در بازار ایران عرضه می‌شود1، در حالی که یک لپ تاپ نو با مشخصات مشابه حدود ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.
  • کاربرد راحت: یکی از جذابیت‌های لپ تاپ های استوک لمسی این است که شما می‌توانید با صفحه نمایش آن به راحتی ارتباط برقرار کنید و از قابلیت‌های چند لمسی آن استفاده کنید. شما می‌توانید با انگشتان خود، قلم نوری یا مداد استاندارد بر روی صفحه نمایش کشیدن، نوشتن، زوم کردن، اسکرول کردن و موارد دیگر را انجام دهید. این کار به شما اجازه می‌دهد که بدون نیاز به استفاده از صفحه کلید و ماوس، با لپ تاپ خود تعامل داشته باشید و به سرعت و دقت بالاتری برسید.
  • انعطاف پذیری: لپ تاپ های استوک لمسی به راحتی قابل ارتقا و تعویض قطعات هستند. شما می‌توانید با خرید یک لپ تاپ استوک لمسی با مشخصات پایه، در آینده با افزودن رم، حافظه SSD، کارت گرافیک و یا صفحه نمایش به آن، عملکرد آن را بهبود بخشید. این کار به شما اجازه می‌دهد که بسته به نیازهای خود، لپ تاپ خود را سفارشی کنید و هزینه را کنترل کنید.

 

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : لپ تاپ استوک لمسی

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.