لپ تاپ استوک HP ZBOOK 15 G2

بررسی تخصصی HP ZBOOK 15 G2

این بار با بررسی تخصصی HP ZBOOK 15 G2 ، یکی از منحصر به فردترین مدل های لپتاپ از شرکت HP با شما هستیم. اولین ویژگی که در نگاه اول چش بیننده را خیره میکند مقاومت بدنه دستگاه است که آن را تبدیل به یک وسیله مادام العمر مینماید. شرکت اچ پی در انتخاب سخت افزار این دستگاه نهایت بخشندگی را ارائه داده و از سخت افزارهایی با بالاترین مرغوبیت استفاده نموده است. بنابراین دارنده ی این مدل هیچ نگرانی از بابت همراهی آن و ضربه های اتفاقی که ممکن است به دستگاه وارد شود نخواهد داشت. منتقدان جهانی لپ تاپ براین باورند مدل G2 حتی در مقابل ضربه های نسبتا محکم نیز مقاوم است و طی آزمایشاتی که بر روی آن انجام داده اند قابلیت انعطاف بسیار بالایی دارد.

علاوه بر مقاومت انتخاب دقیق رنگ باعث شده تا لپتاپ هیچ اثری از گردوغبار و کثیفی را نمایان نکند و اثرانگشت به جای نگذارد که این امر سبب درخشندگی همیشگی دستگاه شده و کار با آن را لذت بخش میسازد.

بررسی تخصصی HP ZBOOK 15 G2

صفحه نمایش این دستگاه مجهز به پنل IPS بوده که پتانسیل بالا برای نمایش رنگ ،مقیاس خاکستری و کنتراست را فراهم میکند.نمایشگر G2 از دسته نمایشگرهای فوق پیشرفته ی لپتاپ های اچ پی است که تقریبا تا ۹۵ درصر پوشش رنگ و وضوح تصویر را به راحتی ارائه میدهد. به جرات میتوان گفت از معدود نمایشگر موجود در لپتاپ های هم رده ی خود است که از چنین صفحه نمایشی بسیار پیشرفته ای برخوردار است که امکان انجام هر عملی را برای مصرف کننده فراهم میکند و مشابه آن وجود ندارد. این صفحه نمایش برای امور حرفه ای از جمله رندر، عکاسی، طراحی، ویرایش فیلم و عکس بسیار مناسب میباشد. به علاوه می توان در ارتفاع ، زاویه شیب و حالت چرخان تنظیم کرد و در حالت عمودی نیز قابل استفاده می باشد. همچنین می توان آن را از طریق VESA 100 به دیوار آویزان کرد.

لپ تاپ HP ZBOOK 15 G2

بررسی باطری لپ تاپ HP ZBOOK 15 G2

باتری دستگاه به خوبی طراحی شده و توانایی نگهداری شارژ برای یک روز کامل کاری را داراست. بنابراین شما با خیال راحت میتوانید دستگاه خود را بدون هیچ کابل شارژر اضافی با خود حمل کرده و برای انجام امور خود بدون هیچ نگرانی در وزن قابل حمل نیز صرفه جویی کنید. اگرچه دستگاه با وزن بسیار قابل قبولی ساخته شده که چیزی در حدود ۳ کیلوگرم است و به راحتی در هر حالتی قابل حمل است. تمام متخصصان لپتاپ و افرادی که گرافیک لپتاپ برایشان حائز اهمیت است نام NVIDIA QUADRO K1100 را شنیده اند. گرافیک بسیار قدرتمند این دستگاه زبانزد بازار گرافیک جهانی است و نیاز کسانی که به دنبال لپتاپی با گرافیک قوی هستند را به طور کامل برآورده میکند.

HP ZBOOK 15 G2 Keyboard

صفحه کلید لپ تاپ

صفحه کلید بسیار چشم نواز و تاچ پد بی نظیر به همراه دقت در طراحی متفاوت و خاص این مدل از سری لپ تاپ های اچ پی این اثر هنری را تکمیل نموده و به عنوان رقیبی سرسخت برای دیگر لپتاپ های موجود در بازار وارد عرصه نموده اند.

مشخصات پردازنده یا CPU

سیستم هفت هسته ای این مدل هیچ نگرانی از بابت اجرا و پردازش را باقی نمیگذارد و به راحتی میتوان چندین عمل سنگین را در کنار هم پردازش کرد بدون هیچ توقف یا کسته ای در پرفورمنس دستگاه. همچنین رم هشت گیگابایتی این اجازه را میدهد تا ۱۶ گیگ ارتقا پیدا کرده و برای آن دسته از مخاطبانی که نیاز به رم قوی تری دارند دستگاه یک محدوده ی باز انتخابی قرار داده تا متناسب با نیازشان لپتاپ خود را ارتقا دهند. ۵۰۰ گیگ حافظه داخلی نیز قابل ارتقا تا ۲ ترابایت و حتی SSD نیز از برتری های این مدل دوست داشتنی بوده که در کنار هم این لپتاپ را تبدیل به یک لپتاپ ایده آل برای مخاطبان خود نموده است.

نتیجه گیری بررسی

به طور کلی G2 بسیار مورد تایید منتقدان جهانی قرار گرفته و به جرات میتوان گفت یکی از بهترین و مناسب ترین لپتاپ های موجود در بازار در رده ی لپتاپ های همسان میباشد. مقاومت بدنه در کنار زیبایی ظاهری به همراه استفاده از برترین سخت افزارهای موجود تبدیل به یک مخلوق هنری بسیار چشمگیر شده که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

درخواست برای : بررسی تخصصی HP ZBOOK 15 G2

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.