فروشگاه لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ استوک دیجی کالا

عمده ترین دلیلی که باعث می شود تا به جای خریدلپ تاپ نو از دیجی کالا به  لپ تاپ استوک روی بیاورید، قیمت و کیفیت فوق العاده آن ها است. حتما تا حالا واژه استوک به گوشتان خورده است مطمئنا شما با شنیدن واژه استوک معانی مختلفی از آن برداشت میکنید. در ایران به کالاهایی که کارکرده یا به عبارتی دست دوم هستند کالای استوک گفته میشود اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته میشود. بنا به سیاست های جالبی در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتون کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.

امروزه با توجه به شرایط ویژه‌ اقتصادی و ارزی در کشور و کاهش قدرت خرید مردم، تهیه‌ محصولات و وسایل الکترونیکی ممتازِ به امری دشوار مبدل شده که تنها طبقات پردرآمد جامعه توان آن را دارند. به همین علت بازار محصولات الکترونیکیِ دست دوم و استوک بیش از پیش رونق گرفته، که می‌توان از لپ‌تاپ استوک به عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای وسایل الکترونیکی نام برد.

در اینجا به ارائه‌ی مزایای خرید و نیز بیان واقعیت‌های لپ تاپ استوک در مقابل لپ تاپ نو خواهیم پرداخت و در پایان فروشگاهی واجد شرایط برای خرید لپ تاپ استوک را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱- عدم وجود تفاوتِ فنی و ظاهری چشمگیر با مدل‌های آکبند

گاهی تنها تفاوت بین لپ تاپ استوک و آکبند صرفاً داشتن یک جعبه‌ی کارتنی مقوایی است، حال آنکه اختلاف قیمتی بین آن‌ها تا ۵۰ درصد هم می‌رسد! برای مثال در فروشگاه قرمزاستوک که عرضه‌کننده‌ی تخصصی لپتاپ در ایران به شمار می‌رود، محصولاتی مشابه نو و استفاده‌نشده تحت عنوان لپ تاپ اپن باکس عرضه می‌شوند که اختلاف قیمتی چشمگیری با سایر فروشگاه‌های آکبندفروش دارند. با بررسی این محصولات و تصاویرشان در وبسایت فروشنده تفاوتی پیدا نکردیم که به چشم بیاید! با توجه به این نکته، دیگر چرا چندین میلیون تومان هزینه اضافی برای لپتاپ آکبند پرداخت کنیم؟

۲- جلوگیری از هدررفت پول و مقرون به صرفه بودن

شاید مهم‌ترین و بهترین توجیه برای ترجیح دادن لپ تاپ استوک به آکبند صرفه‌ی اقتصادی آن است. اختلاف قیمتی رده‌بندی استوک یک مدل لپ تاپ و مدل آکبند همان مدل (با مشخصات دقیقاً یکسان) حداقل ۱۵ درصد است که مبلغ قابل توجهی است. همانطور که در بالا بدان اشاره شد در بسیاری از مواقع این اختلاف تا ۶۰، ۷۰ درصد هم می‌رسد! برای مثال لپتاپی که در بازار ایران به صورت پلمپ حدود ۱۱۰ میلیون تومان عرضه می‌شود در فروشگاه قرمزاستوک ۴۸ میلیون تومان عرضه شده و طبق بررسی ما از روی تصاویر واقعیِ محصول تفاوتی با مدل آکبند ندارد. امروزه با کاهش قدرت خرید مردم، چه چیزی بهتر از صرفه‌جویی مطمئن و رفع نیاز به بهترین شکل ممکن؟

– محصولات به‌روزتر،  مدرن‌تر و متنوع‌تر

واردکنندگان محصولات الکترونیک مثل لپتاپ به خوبی از وضعیت اقتصادی کشور آگاهند. آن‌ها می‌دانند که محصولات گران‌قیمت و یا لوکس یا به اصطلاح لاکچری، خصوصاً در حوزه‌ی لپتاپ، بیش از پیش طرفداران خود را از دست داده‌اند، و واردات چنین محصولاتی به کشور از نظر اقتصادی توجیه درخوری ندارد. این محصولات به اصلاح «اقتصادی» هستند که بیشترین فروش را در بازار مصرف‌کنندگان دارند. امروزه قیمت لپتاپ‌های طراز اول دنیا از حدود ۱۵۰۰ دلار تا حدود ۲۵۰۰ یا حتی ۴۰۰۰ دلار است (حساب و کتاب تومانی آن با شما!). طبیعتاً کمتر افرادی در کشور ما قادر به خرید چنین محصولاتی به صورت آکبند و پلمپ هستند، اگرچه در مواردی، همچون لپ تاپ گیمینگ، چنین قیمت‌هایی در دنیا کاملاً متداول و معقول به شمار می‌رود.

بنابراین زمانی که واردکنندگان به دلیل عدم استقبال مردم کشورمان اقدام به واردات محصولات ضروری روز دنیا نکنند، افرادی که به این قبیل محصولات نیاز دارند مجبورند بهایی اضافی برای محصولاتی قدیمی‌تر پرداخت کنند حال آنکه، همان مدل محصولات با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر در قالب محصولات استوک و اپن باکس به کشور وارد می‌شوند. بنابراین انتخاب فروشگاهی معتبر که در زمینه فروش لپتاپ استوک و اپن باکس در ایران فعالیت کند مفید و ضروری است. در ادامه به معرفی فروشگاه قرمزاستوک می‌پردازیم که در زمینه واردات لپتاپ استوک فعالیت می‌کند و توانسته اعتماد شمار زیادی از خریداران در کشور را جلب کند.

معرفی برخی محصولات لپ تاپ استوک دیجی کالا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

درخواست برای : فروشگاه لپ تاپ اچ پی

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.