بررسی لپ تاپ استوک Dell G7 Series 7588

بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

بررسی لپ تاپ Dell G7 7588

یکی از لپ تاپ های خانواده ی دل که اخیرا وارد بازار شده و متعلق به خانواده (INSPIRON) است لپ تاپ Dell G7 Series 7588 می باشد که توانست به سرعت مورد استقبال طرفداران سری لپ تاپ های حرفه ای قرار بگیرد و به جرات میتوان گفت در بازار رقابت های جهانی توجهات بسیاری را به خود جلب نمود.

سری INSPIRON که از سال ۲۰۱۵ تولید شد تحول عظیمی در بازار لپ تاپ ها به ویژه لپ تاپ های بازی ایجاد کرد با این هدف که کیفیت را بالا برده اما قیمت به همان میزان نگه داشته شود. این رویا در ابتدا غیرواقعی به نظر میرسید اما شرکت دل هرسال مدل جدیدتر و بهتری به بازار عرضه کرد درحالی تفاوت بسیار جزیی در قیمت رخ داده بود و به همگان ثابت کرد معجزه ممکن است.

بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

اولین ویژگی که در طراحی این لپ تاپ حیرت انگیز به چشم میخورد مقاومت بدنه آن در برابر فشار مستقیم است. به جرات میتوان گفت حتی کلید های این دستگاه در مقابل فشار و اسیب مقاوم هستند و به هیچ عنوان خم یا شکسته نمیشود. این ویژگی ظاهری اما بسیار حائز اهمیت ناشی از متریال مرغوب به کار رفته در دستگاه بوده که بار دیگر توسط شرکت دل به نمایش گذاشته شده است.

با وجود اینکه لپ تاپ های حرفه ای به خصوص مخصوص بازی های سنگین معمولا از اندازه ، حجم و وزن بالایی برخوردارند اما سازندگان این مدل در ساخت اینچ به اینچ و گرم به گرم این دستگاه نهایت دقت را مبذول داشته اند زیرا این دستگاه به راحتی در یک کوله پشتی معمولی جای میگیرد.

لپ تاپ Dell G7 Series 7588

پورت ها بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

درگاه های ورودی (PORT) با بخشندگی فراوان در لپ تاپ به کار رفته اند، علاوه بر پورت های معمولا موجود در هر دستگاه این مدل دارای ۲ پورت USB3 و ۲ خروجی نمایشگر از طریق Thunderbolt 3 و اترنت است و از این بابت مصرف کنندگان چیز بیشتری مورد نیازشان نخواهد بود.

پورت های لپ تاپ Dell G7

وایرلس بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

سرعت WIRELESS باور نکردنی است که در تمامی لپ تاپ های مبتنی بر CAFELAKE امری الزامی است و اتصالات بدون سکته و توقف موجب شده تا کار با این دستگاه به طرز اعجاب انگیزی دلپذیراما در عین حال هیجان انگیز باشد.

کیبورد بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

در مورد صفحه کلید این مدل دوست داشتنی باید نمیتوان هیچ توصیف درخوری یافت.

نرمی و لطافت کلیدها در کنار نور آبی (BACKLIGHT) تمایل به کار با آن را چندین برابر میکند و در نور کم محیط نوری ملایم به اطراف پخش میکند که نمایان گر آن است که طراح خلاق مجموعه، دستی نیز بر هنرو زیبایی شناسی دارد.

کلیدها به حدی نرم هستند که حس اسفنجی بودن به انگشتان منتقل میکنند و متعاقب آن بی صدایی کلیدها موجب آرامش خاطر مصرف کننده خواهند بود.

کیبورد لپ تاپ Dell G7

تاچ پد بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

تاچ پد (TOUCH PAD) بسیار حساس و دقیق با قدرت ردیابی حیرت انگیز نیز تکمیل کننده ی صفحه کلید بوده و زحمات طراح کیبورد را به هدر نداده است.

صفحه نمایش بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

از آن جایی که صفحه نمایش قوی در این نوع از لپ تاپ ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است شرکت دل نیز تمام تلاش خود را در جهت رضایت مشتریان خود به کار برده است.

وضوح تصویر در رزولیشن بالا و پوشش کامل رنگ ها در این صفحه نمایش FULL HD بیانگر این امر است و مهندسین ، معماران ، گرافیست ها و همچنین گیمرها با فراغ بال میتوانند به آن اطمینان کنند.

کنتراست نور با ریزبینی تنظیم شده و زاویه دید از همه ی جوانب از سایر امتیازات این وسیله است.

نکات مهم درباره لپ تاپ گیمینگ Dell G7 Series 7588

Intel Core i7-8750H و Nvidia’s GeForce GTX 1060 این لپ تاپ را تبدیل به یک ماشین بازی نموده که طراحی Max-Q کمک میکند سرما، گرما و صدا تا حد قابل قبولی کاهش یابد. نسل هشتم Core i7-8750H اینتل به استاندارد طلایی لپ تاپ های بازی تبدیل شده است.

پردازنده لپ تاپ Dell G7 Series 7588

CPU جدید شش هسته ای جهش بزرگی در عملکرد نسبت به سیلیکون های قدیمی دارد و در تست چند هسته ای Cinebench R15 حدود ۵۰ درصد بالاتر از آن است. GeForce GTX 1060 Max-Q یک آپدیت عالی نسبت به GTX 1050 Ti است و در حالی که طراحی Max-Q روی بهبود بهره وری متمرکز است، بسیاری از عملکردهای کامل GTX 1060 را حفظ می کند.

G7 در ۳DMark در حدود ۵۰٪ بهتر از ماشینهای دارای ۱۰۵۰ Ti است.

تمامی این ویژگی ها Dell G7 15-7588 را تبدیل به یک غول لپ تاپ های بازی نموده که ۱۰۰ درصد بازی های روز دنیا در آن به راحتی قابل اجرا هستند.

یکی از مزایای GTX 1060 Max-Q انویدیا، مدیریت انرژی کارآمد آن است. که این امر سبب ذخیره انرژی به بهترین نحو ممکن خواهد شد.

از آن جایی که وجود چنین ترکیب کامل و قدرتمندی به یک باتری با ظرفیت متقاعدکننده نیاز دارد سازندگان با طراحی منحصربه فرد باتری محلی برای انتقاد باقی نگذاشته اند.

Dell G7 Series 7588

کارت گرافیک لپ تاپ Dell G7 Series 7588

کارت گرافیک از مهم ترین بخش های این دستگاه قدرتمند است زیرا بهترین نسخه موجود در بازار در هنگام ساخت آن به کار گرفته شده.

نام کارت گرافیک با مشخصه (MAX Q یا همان MAXIMUM QUALITY) به خودی خود بیانگر نهایت کیفیت در یک وسیله است و به جرات میتوان گفت هیچ کاری نیست که نتوان به وسیله ی این کارت گرافیک انجام داد.

از سنگین ترین امور حسابداری و مهندسی تا بازی های به روز دنیا که نیازمند یه ابرقدرت گرافیکی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

درخواست برای : بررسی لپ تاپ Dell G7 Series 7588

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.