لپ تاپ استوک Dell Inspiron 15 7568

بررسی تخصصی لپ تاپ Dell Inspiron 15 7568

لپ تاپ های تبلت شو

لپ تاپ های تبلت شو معمولا وسایل دیجیتال چندمنظوره محبوب هستند. به همین دلیل گجت‌هایی که هم تبلت هستند، هم لپ‌تاپ، طرفداران خاص خود را دارند. این تبلت‌های لپ‌تاپ‌شو با یک تیر دو نشان زده‌اند و با خرید یک گجت، تبلتی دارید که هرگاه اراده کنید به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود.

این گجت‌ها که با اصطلاحاتی مانند ترنسفورمر، قابل تبدیل، لوحی و هیبرید خوانده می‌شوند، یک کیبورد قابل نصب برای انجام کارهای حرفه‌ای‌تر دارند. البته بهتر است برای خرید چنین محصولاتی عجله نکنید، همیشه به یاد داشته باشید با توجه به کار و هدفتان گجت موردنظر را انتخاب کنید.

لپ تاپ های تبلت شو برای چه کسانی مناسب هستند

لپ تاپ های تبلت شو برای کسانی مناسب است که در جلسات متعدد شرکت می‌کنند و عمر طولانی باتری، قابلیت حمل و نقل، دوام، وزن‌ کم، قابلیت پردازش و سرعت بالا برایشان اهمیت دارد.  

تبلت چه کاری انجام می دهد

کاربرد اصلی تبلت ها معمولا وبگردی، خواندن کتب الکترونیکی، بازی کردن و گوش دادن به موسیقی است. اما کم نیستند کسانی که همین کارها را با لپ تاپ انجام میدهند

مزایا و معایب لپ تاپ و تبلت

١. با لپ تاپ ها کارهای بیشتری می توان انجام داد :

لپ تاپ ها عموما دارای سیستم عامل ویندوز هستند. سیستم عاملی با قابلیت های فراوان و برنامه های متنوع. نرم افزارهای گوناگون برای کارهای مختلف و چه بسا بسیار حرفه ای برای کارهای مشخص. لپ تاپ ها دارای پردازنده ی مرکزی قوی تری نسبت به تبلت ها هستند که همین امر باعث قوی تر بودن پردازش لپ تاپ نسبت به تبلت باشد. از سوی دیگر اکثر تبلت ها فاقد کیبورد هستند که همین باعث برتری لپ تاپ به تبلت می شود.

٢. تبلت قابلیت حمل بالاتری دارد :

یکی از معضلات پیش رو برای کسانی که دائما در حال رفت و آمد هستند این است که نمی توانند با خود لپ تاپ حمل کنند. لپ تاپ های معمولی دارای اندازه ای ١۵ اینچی هستند. به طبع وزنی در حدود ٢.٣ کیلو گرم دارند. اما تبلت ها دارای اندازه ای کوچکتر از لپ تاپ ها هستند و مزیت اصلی آن وزن آنهاست که بسیار کم وزن تراند.

٣. باتری چیزی که مواقع ضروری فاکتور تعیین کننده ایست

بهترین لپ تاپ ها بدون برق تا ٣ ساعت کار خواهند کرد. آن هم نه در بهترین شرایط خود. اما تبلت ها دارای ذخیره ساز انرژی بزرگتری هستند. چون ذاتا طراحی آن با لپ تاپ ها متفاوت است، باتری آنها ساعات بیشتری و با کیفیت بهتری برق رسانی را به دستگاه ارائه میدهد. این امر باعث شده که تبلت ها برگ برنده ای از این نظر داشته باشند.

۴. فضای ذخیره سازی

هارد یا فضای ذخیره سازی اطلاعات از مهمترین فاکتورهاست. به روز ترین تبلت ها فضایی حدود ۶۴ گیگا بایت در اختیار کاربر قرار می دهند. البته قابلیت ارتقا از طریق حافظه های جانبی برای آنها فراهم است. اما هزینه زیادی را در پی دارد. اما سبک لپ تاپ متفاوت است. فضایی زیاد برای ذخیره سازی دارد و این قابلیت نیز وجود دارد که کاربر با توچه به نیاز خود مقادیر مختلفی را از آن جدا کند و به کار مشخصی اختصاص دهد.

۵. برنامه و نرم افزار

از آنجایی که تبلت ها ساختمانی مانند گوشی های همراه دارند. لذا برنامه ها و اپلیکیشن های متفاوتی دارند. برنامه هایی عمومی و تخصصی برای ایجاد فضای کاربری راحت تر. اما این نیز برای لپ تاپ صادق است. اما برنامه های ارائه شده برای تبلت ها بیشتر است نسبت به لپ تاپ ها.

تبلت ویندوزی

اما حالا کاربران می توانند همه ی این ها را با هم تجربه کنند. لپ تاپی با باتری قوی و دارای نمایشگر لمسی. لپ تاپی قدرتمند در اندازه ای کوچک و وزن کم. کسانی که دنبال تبلتی هستند که فضای ذخیره سازی بالایی داشته باشد. تبلتی که در صورت نیاز بتوان به آن کیبورد وصل کرد تا راحت تر تایپ کرد. تبلت ویندوزی برای کسانی که اندروید را دوست ندارند. از همه مهمتر کاهش هزینه ها چرا که با خرید یک مدل از لپ تاپ های تبلت شو در واقع دو دستگاه متفاوت را در اختیار دارید

نتیجه گیری

اگر نیاز شما ایجاب می کند که لپ تاپ داشته باشید و کار شما به گونه ایست که باید آنرا دائما حمل کنید. بهترین انتخاب برای شماست. برای مشاهده نمونه هایی از لپ تاپ های تبلت شو در سایت قرمزاستوک اینجا کلیک کنید. امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید. نظرات خود را برای ما ارسال نمایید.

مقالات مرتبط دیگررا در ویرگول قرمز استوک پیدا نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : بررسی تخصصی لپ تاپ Dell Inspiron 15 7568

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.