راهنمای خرید کیس استوک

گزینه های مورد علاقه ات رو انتخاب کن و بعد جمع قیمت نهایی تقریبی اش رو پایین ببین. اگه به مشاوره نیاز داشتی دکمه مشاوره پایین رو بزن.

image-removebg-preview(133)

در هنگام خرید کیس استوک، کیسی را برای خرید انتخاب نمایید که از هر لحاظ پاسخگوی نیاز های شما باشد. توجه به قطعات داخلی کیس یکی از مهمترین فاکتور های خرید کیس استوک می باشد.

پردازنده مهم ترین قسمت کیس می باشد که که در دو نوع برای کار های معمولی و کارهای تخصصی وجود دارد و با توجه به قدرت بیشتر هزنیه بیشتری را نیز دارد. رم نیز یکی از قطعات داخلی کیس میباشد که از تنوع زیادی برخوردار است و یک از شاخصه های انتخاب کیس با توجه به نوع استفاده شما می باشد. اگر به کار های گرافیکی یا بازی های کامپیوتری علاقه مند هستید، کیسی با رم و سی پی یو نسل بالاتر و گرافیک های مناسب این کار خریداری نمایید.

در این راهنما یکسری گرافیک سری رندرینگ هم برای شما در نظر گرفته شده که میتونه به خوبی برای انتخاب بهتر شما کمک کند.

,و اما برای انتخاب یک کیس مناسب باید به فعالیت هایی که می خواهید با کامپیوتر انجام دهید فکر کنید، سپس باید cpu و رم مورد نیاز خود را تعیین کنید برای این منظور شرایط زیر را در نظر داشته باشید:

1. رم (RAM) : حافظه برای انجام وظایف
2. پردازنده : سی پی یو اولین و مهمترین قطعه ای است که در هنگام خرید کیس آماده باید مورد بررسی قرار گیرد. رایانه ها دارای پردازنده هایی با مارک intel یا AMD هستند. اطمینان حاصل کنید که پردازنده متناسب با نیاز شما انتخاب شده و قادر به اجرای برنامه های مورد نیاز شما هست .سرعتی که دستگاه وظایف خود را انجام می دهند که این وظایف می‌تواند در دسته بندی های زیر قرار گیرند.

– موارد استفاده اساسی
برای ارسال و دریافت ایمیل، اشتراک گذاری تصاویر، کارهای اصلی اداری و امور مالی شخصی می توانید دو گیگابایت رم و پردازنده های سری dual -amd و حتی پایین تر کافی است.

– استفاده متوسط
در این مورد همه مواردی که در بالا نام برده شده به علاوه بارگیری و مدیریت موسیقی ، نرم افزار های اولیه ، ویژگی های پیشرفته آفیس استفاده می شوند و برای آنها می توانید ۴ گیگابایت رم و پردازنده i3 یا i5 را در نظر بگیرید.

– استفاده پیشرفته
همه موارد فوق به علاوه ویرایش فیلم ، عکس ، موسیقی ، بازی و ویژگی های پیشرفته صورت می‌گیرند برای انجام این کار ها 4-8 گیگابایت رم و پردازنده i5 یا i7 را در نظر بگیرید.

ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)

اگر کسی رو نداری که برای خرید راهنمایی ات کنه، این فرم رو پرکن ما کنارتیم 😉

  • کیبرد انگلیسی

تماس 👈

شبکه های اجتماعی 👈

راه ارتباطی در تمام پیام رسان های داخلی و خارجی 👈

09014704950

استوک

ما در تلاشیم قیمت ها رو به روز نگه داریم، ولی به دلیل افزایش لحظه ای قیمت درهم امارات، لطفا قبل از ثبت سفارش، قیمت را تلفنی چک کنید.

درخواست برای : راهنمای خرید کیس استوک

برای استعلام موجودی و قیمت این محصول، فرم زیر را پر کنید.